Budget Traveller

Budget Traveller

Sunday, 15 July 2012

Day 1 :Homestay Taman Damai Bukit Gambang..

Day 2  : 29&30/06/2012 - Bukit Gambang - Kuala Gandah


Homestay Taman Damai Bukit Gambang..


Setelah berpenat aktiviti main air, kami terus menuju ke homestay yang dah kami booking sebelum ni..sangat murah dengan bayaran RM 150 pernight..dan rumahnya sangat selesa..ada 3 bilik semuanya..dan juga disediakan peralatan memasak..dan yang paling penting di homestay tersebut  terdapat washing machine..itu yang best..sampai je kami berehat2 dan aku tertido lepas tu..bangun2 je kawan2 aku dah masak..Alhamdulillah..rajin diorang..thanks uols..masak simple je..bekalan yang kami bawak..sardin,telur,ikan bilis..makanan yang boleh kenyang..dan mudah di masak..malam tu, abang ipar Nadia ajak kami ke rumah nya di Felda Lepar Hilir..dan dihidangkan kami mee goreng dan sate kesukaan aku..banyak aku makan..malu jugak la makan banyak..malam tu tido nyenyak sangat..dan esoknya bermula lah perjalanan kami ke Kuala Gandah Elephany Sanctuary, Lanchang Pahang..

Kenangan berhadapan homestay selama 1 malam kami di sana..




...Jom ke Kuala Gandah..Till Then..


No comments:

Post a Comment